wtorek, 14 kwietnia 2015

BŁĘKITNA RAMONESKA I SZARA SUKIENKA


Ku mojemu zaskoczeniu, ta stylizacja spotkała się z tak pozytywnym odbiorem na Instagramie i Facebooku, że postanowiłam podzielić się z Wami szczegółami i większą ilością zdjęć J



Przez wiele lat stroniłam od wszelkich pasteli, które wydawały mi się po prostu za słodkie do mojego typu urody i... zbyt mdłe. Z czasem wszystko się zmienia, a ja na Monashe.pl zamówiłam błękitną spódnicę i ramoneskę.  To był strzał w dziesiątkę! Kurtka w kolorze baby blue pięknie komponuje się z lawendową sukienką, różem, szarością czy z klasycznym, białym t-shirtem.

Cała stylizacja nabrała charakteru dzięki skórzanym butom z klamrami i łańcuchami (teraz kupicie je 50% taniej! TUTAJ) oraz złotym okularom aviatorom. Ostatnio nie rozstaję się także z małą torebką marki Kiabi. Z wielkich shopperek przerzuciłam się na dwie przegrody niewielkich rozmiarów. Co za wygoda!

Przypominam Wam także o kodzie zniżkowym na zegarki Daniel Wellington! Przy zamówieniu na www.danielwellington.com należy użyć hasła wildfox7, aby dostać 15% zniżki na zakupy! Kod obowiązuje do 30 kwietnia 2015r!

zdjęcia: Karolina Pych


baby blue jacket |  MONASHE
grey dress |  H&M
biker boots |  BAYLA
bag |  KIABI
aviator glasses |  RAY-BAN
watch |  DANIEL WELLINGTON


17 komentarzy:

  1. Cała kombinacja bardzo mi się podoba, wygląda to bardzo ciekawie;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taki styl, świetnie wyglądasz, jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten baby blue jacket jest wspanialy. Idealnie wspolgra z szarosciami.

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie!
    no ale z Twoją figurą nic nie może słabo wygladać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt, to połączenie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość świetna, ale buty strzał w dziesiątkę! Zakochałam się w nich <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚWIETNA STYLIZACJA! BARDZO PRZYPADŁA MI DO GUSTU <3 <3
    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny outfit, ładną masz figure :)
    http://blondehairgreyeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie polaczenie, zainspirowalas mnie do poszukania moich szarych spodnic/sukienek na lato, w sumie juz najwyzszy czas :)

    pozdrawiam,
    effiesdress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Stylizacja od stóp do głów idealna, a buty dają całego uroku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! Czy te buty są wygodne? Czy numeracja jest standardowa? (Mysle o zamówieniu, a mieszkam na drugim końcu swiata i nie będę mogla zwrócic, pomoc w tej kwestii byłaby super)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, buty są super wygodne, uwielbiam je i w chłodniejsze dni nosiłam je bez przerwy :) Rozmiarówka standardowa! :)

      Usuń